wtorek, 12 maja 2015

Meble z drewnianych skrzynek zagościły i u mnie - DIY oraz trochę inspiracji

Mam, nareszcie mam drewniane skrzynki! :) 
Długo przeglądałam, szukałam, myślałam... W końcu obejrzałam odcinek "Dorota Was Urządzi" 
i już wiedziałam z czego zrobię mój a'la stolik RTV. 
Tak wiem, napiszecie, że skrzynki są już trochę nudne. Ale ja dopiero teraz odkryłam swoją sympatię do nich i dla mnie są wciąż interesujące :)
Kiedy już wiedziałam co i jak, musiałam jeszcze zorientować się gdzie. Zawsze najpierw zaglądam na Allegro. Ale jakoś ceny wydały mi się zbyt wysokie, bo to ok. 10-15zł/szt., a do tego jeszcze przesyłka... Popytałam więc dziewczyn na blogach, u których takowe skrzynki już w domach goszczą. Tak jak już nieśmiało myślałam, ale pewności nie miałam - targowisko z warzywami i owocami :) Wybrałam się tam więc i proszę bardzo - 4zł/szt. Zakupiłam na początek dwie, ale już myślę o kolejnej by zrobić z niej donicę na balkon. 






























Skrzynki wymagały porządnego szlifowania. 



































A następnie malowania. Wybrałam białą farbę akrylową Luxens. Machnęłam skrzynki pędzlem. Jedna warstwa całkiem dobrze pokryła, wymagały jedynie gdzieniegdzie drobnych poprawek.


































I tak sobie stoją u mnie w salonie. Póki co z książkami, ale będzie tam i amplituner, a nad nimi zawiśnie wkrótce TV. 



























































Trochę inspiracji...


SALON
To jest właśnie projekt Doroty Szelągowskiej, który mnie zainspirował.
tvnstyle.pl















CiachBajera.com, Pinterest














Thepleatedpopy.com, Pritzelottebp.de


Panidyrektor.pl




Myloveshobby.blogspot.com, Craftionary.net









































































KUCHNIA
Cleverbirdbanter.com, Katebeavis.com



Upcycled-wonders.com, Dosfamily.com













































SYPIALNIA
Domzpomyslem.pl, Digsdigs.com



Lushome.com, Hometalk.com























































POKÓJ DZIECKA
Mommo-design.blogspot,it, Stylowi.pl




Bambooko.eu














































ŁAZIENKA
Pinterest



Rockmystyle.co,uk, Stylowi.pl





















































PRZEDPOKÓJ
Homedit.com, Imgbuddy.com



Pinterest






















































BALKON, OGRÓD, TARAS
Lawendowydom.com.pl



Ext.homedepot.com, Pinterest



Pinterest, Homedit.com













































































Taką donicę mam w planach :)
Designsponge.com, Pinterest


























A Wy lubicie jeszcze skrzynki? :) Pozdrawiam, Ola. 






35 komentarzy:

  1. Jakie świetne! :D
    kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM drewniane kartony, palety, pudełeczka.... Mam ich trochę, może niedługo pokażą się na moim blogu ;) Twoje też są cudowne, ja chyba dostałam jakiegoś prawdziwego bzika na ich punkcie ;)
    Mój M się śmieje, że jak widzę jakąś paletę albo karton to oczy mi się od razu święcą i ma rację... ja bym jeszcze dodała do tego przyspieszenie akcji serca i gotowość do malarskiego ataku. Farba w ruch i już, a potem wystarczyć włożyć kwiatki do środka, albo jak Ty książki i gotowe ;) Muszę uciekać, bo nie skończę pisać :D To prawdziwa obsesja ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa prawdziwa miłość do recyklingu drewnianych przedmiotów :) Mam podobnie, obawiam się, że na tych dwóch skrzynkach się nie skończy ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ja nadal bardzo lubię takie skrzynki. Moja cały czas czeka na szlifowanie i malowanie, w końcu muszę się za to zabrać. Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jednak jeszcze nie wszystkim się one znudziły :)

      Usuń
  4. Ja też niedawno odkryłam takie skrzynki :) Jedna czeka na balkonie na szlifowanie i będzie z niej skrzynka na zabawki, aby wreszcie nie potykać się o nie na każdym kroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł :) Myślę, że skrzynka o wiele lepiej się prezentuje niż plastikowy pojemnik na zabawki :)

      Usuń
  5. Olu Twoje skrzyneczki wyszły świetne! :) Fajny pomysł na stworzenie półkowego regału.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Lubię skrzynkowe meble :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo szykownie! Nie ma to jak zrobić coś z niczego, satysfakcja GWARANTOWANA!
    Pozdrawiam,
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, satysfakcja z całą pewnością jest z tego, że to się swoimi łapkami zrobiło :)

      Usuń
  7. Lubię, lubię, lubię :) mam ich w domu już kilka a dzisiaj nawet malowałam kolejne 2 na balkon ;)))
    Przecudne inspiracje zebrałaś! Dziękuję ci za to bo teraz w jedno miejsce zaglądne do Ciebie i będę miała wszystko "pod reką" ;)))
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Myślę, że Twoje balkonowe skrzynki pojawią się niedługo na blogu? :D Też mam plan usadzić w jednej kwiatki i na balkonie właśnie postawić. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Może i skrzynki nie raz już się pojawiały na różnych stronach, blogach itd. ale mi się w ogóle nie znudziły. Świetnie wyglądają. :))
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt! Nawet, jeśli skrzynki i palety to już dość oklepany temat, każdy z nas inaczej z niego korzysta. Twoja szafka rtv jest świetna! U mnie takie skrzynki były szafkami pod biurkiem, a aktualnie korzystam tylko z jednej, w kuchni. Służy mi za schowek na kółkach, który jest pod stołem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynki są uniwersalne i wszechstronne :) Kolejny dowód na to, że sprawdzają się w wielu pomieszczeniach :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Skrzynki nie są nudne , super wyglądają, a Twoje wyszły naprawdę cudownie, zakochałam się .Też chce skrzynki, jutro zapytam u mnie w sklepach jarzynowych, są dwa.Napewno w którymś z nich mi choć jedną sprzedadzą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynkowe love wciąż trwa :) Już jestem ciekawa jak je zaaranżujesz :)

      Usuń
  11. Skrzynki są super! Ja muszę się przyznać, że chyba jestem trochę od nich uzależniona... Mam już dwie, a wymyślam coraz to nowsze dla nich zastosowania i najchętniej dokupiłabym jeszcze z 6 ;)

    Bardzo fajna ta Twoja aranżacja :) I Cobena też lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest uzależniające. U mnie już stoi trzecia na balkonie ;)
      Coben - uwielbiam i czytam jednym tchem :)

      Usuń
  12. Super. Dla mnie też nie są nudne :) planuję ich użyć na balkonie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc ciągle interesujące :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Niedobór skrzynek u nas trwa ;) Lubimy, lubimy, lubimy!
    Piękne propozycje. Szczcególnie urzekająca jest propozycja w ogrodzie. Retro, lekko zaniedbane, ale sielsko i anielsko- spokojnie. Urzekająco dla takich romantyczek, jak ja :D ;)
    Ściskam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorkiem jeszcze świecące lampki w takim ogrodzie i już jest nastrojowo :)
      Pozdrawiam serdecznie Romantyczkę :)

      Usuń
  14. Baaaardzo mi się podoba!
    Własnie znalazłam kilka inspiracji,
    Martq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Inspiracje wielce pomocne w urządzaniu własnego gniazdka :)
      Pozdrawiam, Ola.

      Usuń
  15. Ha ja z tej ispiracji Doroty wziełam biblioteczkę - i kupiłam podobną i przerobiłam :) Myślałam też o skrzynkach ale u mnie nie ma miejsca gdzie je postawić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Dorotę i jej metamorfozy! :) Idę zerknąć do Ciebie :)

      Usuń
  16. Ale fajnie tu u Ciebie, jesteś bardzo kreatywna, pozwolę sobie obserwować Twój blog:))) Zajrzyj czasem do mnie;) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. jedna rzecz, a tyle możliwości wykorzystania!!! to niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :)

Mam marzenie

Duży, mały, przestronny, ciasny, nowoczesny, tradycyjny. Na początku nie ma to żadnego znaczenia. Najważniejsze żeby był własny. Kąt, czt...