wtorek, 11 lutego 2014

DIY - Walentynkowy Album






Żeby zrobić Album Walentynkowy potrzebne nam będą:
  • kartki z bloku technicznego (ja użyłam pięciu: 2 białe, 2 czarne i 1 czerwona)
  • czerwona serwetka lub bibuła
  • kawałek tektury
  • czarna tasiemka
  • kawałek włóczki bądź sznurka
  • zdjęcia
  • wydrukowane cytaty
  • klej, nożyczki



Robimy okładkę
Składamy kartkę na pół i oklejamy ją z zewnątrz czerwoną serwetką lub bibułą.
Następnie składamy resztę kartek na pół. Na środku robimy dwie dziurki i przeciągamy sznurek by wszystkie kartki połączyć ze sobą. Związujemy z tyłu na supeł.


Tasiemkę przecinamy na dwie równe części, na tyle długie, by można było związać je na kokardkę.
Sklejamy ze sobą okładkę i pierwszą oraz ostatnią stronę albumu. Między okładkę i sklejane strony wkładamy tasiemki (jedna z początku, druga z tyłu albumu).



















Zdobimy okładkę i wypełniamy album
Drukujemy Nasze wspólne zdjęcie, bądź jakiekolwiek zdjęcie np. z serduchem :)
Możemy je od razu przykleić na naszą okładkę lub...
Ja chciałam, żeby zdjęcie miało grube podłoże, więc przykleiłam je najpierw do tektury. Następnie wycięłam całość i przykleiłam do okładki.


















Co album będzie zawierał zależy już tylko od Nas samych. 
Na pierwszej stronie możemy napisać dla kogo on jest, od kogo, po co, dlaczego itp. ;)
Na kolejnych stronach możemy przykleić zdjęcia, wpisać wierszyki, cytaty… 
U mnie poza zdjęciami znalazły się również:
Mój dotyk – odbita łapka i odpowiedni ku temu cytat,
Mój zapach – z pasków zapachowych Sephora i serwetki zrobiłam kwiat po czym spryskałam go moim perfumem. I oczywiście znalazł się tam również cytat dotyczący zapachu,
Mój pocałunek – odbite usta oraz cytat,
Moje serce – zdjęcie mego lubego oraz cytat :)








                        






HAPPY VALENTINE'S DAY! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś :)

Czeczota - renowacja szafek nocnych Art Deco

Czeczota, fornir czeczotowy. Czczczcz...  Podoba mi się ten wyraz, lubię go wymawiać.  A cóż to jest ta czeczota? Wikipedia podpowiada ...